سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، تباه کردن مال، پرسش بسیار، و قیل و قال را دوست ندارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

 دشمن در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از روش‌ها و راهبردهای متعدد برای مقابله با رشد، تعالی و گسترش انقلاب اسلامی استفاده کرده است . از  اهرم ترور تا به راه انداختن جنگ داخلی، از 8 سال جنگ تحمیلی تا محاصره اقتصادی، از جنگ نرم تا به خدمت گرفتن مجامع بین المللی در راستای منافع استکباری خود و انواع توطئه ها و ترفندهای ریز و درشت دیگر، خوشبختانه با عنایت الهی و درایت و دور اندیشی حضرت امام (ره) و پس از ایشان با مدیریت هوشمندانه و عالمانه مقام معظم رهبری، یکی پس از دیگری خنثی و یا کم اثر شد.

دشمن به خوبی می داند که ملت ایران با الهام از روح عاشورایی و خوی ظلم ستیزی و ذلت ناپذیری که از آموزه های قرآنی و دینی و بخصوص نهضت خونبار عاشورا به ارث برده هرگز در برابر ظلم و ستم و تجاوز و تعدی تسلیم نخواهد شد و به تعبیر امام راحل (ره) با هر کس که در مقابل دین و اعتقادات آنان بایستد مقابله کرده و در مقابل تمام دنیای آنان خواهد ایستاد. او به خوبی دریافته است که ملت سلحشور ایران با تمسک به غیرت، جوانمردی و ایمان راسخ خود آرزوی تصرف حتی یک وجب از خاک میهن را به دل دشمن خواهند گذاشت و با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می کنند.

و او می داند که مردم پای انقلاب و رهبری انقلاب و ولایت فقیه تا پای جان ایستاده اند و توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهند کرد.

و همین تجربه، دشمن را به راهبرد نفوذ و رخنه سوق داد تا این بار نه با چهره ای عیان و مشخص، که با استفاده از عناصر داخل نظام و برخی مسئولین حاشیه دار و یا برخوردار از زمینه و بستر مناسب، اهدافش را دنبال کند و چه مسیری بهتر از انتخابات 88 و تحریک احساسات و دامن زدن به شایعات و به تعبیری تکرار انقلاب های رنگی در ایران.

از دشمن جز دشمنی انتظار نمی رود اما از عناصر خودی و داخلی نظام که اعتبار، شهرت، جایگاه و همه هستی خود را مدیون انقلاب امام، شهدا و رهبری انقلاب هستند توقع بود که با برخورداری حداقلی از بصیرت، شناخت و معرفت، سره را از ناسره تشخیص و دستان در ظاهر مخملی و در باطن پلید دشمن را ببینند و به جای دشمن به دوست و به جای سرمداران استکباری به رهبری نظام و مسئولین نظام تکیه کنند.

اما نه تنها که چنین نشد که خود آتش بیار معرکه شده و با بهانه های واهی مانند ادعای تقلب در انتخابات که خود بیش از همه به دروغ بودن آن واقف بودند راه را برای نفوذ جریانی دشمن و میدان داری او هموارتر کرده و خود نیز به عامل نفوذی جبهه استکبار تبدیل شدند.

هشدارهای مکرر و روشنگرانه مقام معظم رهبری نیز نه تنها در این جماعت فریب خورده و بعضاً مغرض موثر نیفتاد که بعضی از آنها جو گیر شده و به زعم خود، فضا را برای مقابله مردم با رهبری و ایجاد شکاف بین امت و امام هدایت می کردند.

و به این ترتیب پروژه نفوذ در سال 88 به بهانه انتخابات کارگر افتاد و فتنه 88 بر اساس ادعای کذب و تهمت به نظام اسلامی و با هدف جریان سازی علیه نظام و رهبری با سردمداری چند عنصر بی بصیرت که پس از آن به سران فتنه مشهور شدند شکل گرفت و نقشه دشمن به دست این عناصر، در میدان خودی پیاده شد و آنان با اردوکشی های خیابانی و سوء استفاده از احساسات بخشی از مردم و غوغا سالاری، امنیت و اقتدار نظام را به چالش کشیده و شیرینی حضور حماسی و انقلابی مردم در انتخابات 88 را به تلخی تبدیل کردند.

فتنه 88 با هدف براندازی نظام و در راستای همگامی با استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل و در واقع به منظور انتقام و جبران ناکامی های قبلی دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد و سران فتنه نیز به عنوان پیاده نظام‌های دشمن و مجریان این طرح شیطانی نهایت همراهی و همکاری را با این طرح داشتند.

از منظر دیگر فتنه 88 نوعی عقده گشایی و انتقام افراد و جریاناتی بود که کینه ولایت فقیه و ولی فقیه را در دل داشته و زمینه ای برای بروز آن نداشتند و انتخابات و ادعای تقلب محمل خوبی برای موج سواری آنان فراهم کرد تا از این طریق عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه را نشانه روند و به زعم باطل خود از این آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف شوم خود برسند.

فتنه 88 اوج رفتار غیر قانونی و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر نجیبانه و عدم پایبندی سران فتنه و عناصر داخلی و خارجی آنان به اخلاق، منطق، قانون، شرع و ارزشها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را به روشنی نشان داد و نهایت نفوذ پذیری و ساده لوحی آنان و البته عقده های پنهانی و اهداف شوم آنان را آشکار کرد.

فتنه گران در سال 88، خون به دل رهبر انقلاب ریختند، دشمن را امیدوار و دوستان انقلاب را رنجیده خاطر کردند. امنیت، آرامش اقتدار، مردم سالاری، قانونگرایی، اسلامیت، جمهوریت و وفاداری مردم به نظام را به چالش کشیدند و با هتک آبروی نظام اسلامی در صحنه بین المللی و تهمت های ناروا زمینه را برای آشوب بلوا و خشونت در کشور فراهم کرده و هزینه های بسیاری را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کردند و باید در برابر یکایک این جرائم در پیشگاه خداوند متعال، امام، شهدا، مردم و رهبر انقلاب پاسخگو بوده و پیرامون این همه خیانت و جنایت محاکمه شوند.

و اگرنبود حماسه بی بدیل و عاشورایی نهم دی ماه 88 و حضور سراسر بصیرت مردم که با همان روح عاشورایی، عزم انقلابی، شور ولایتمداری و روحیه استکبار ستیزی که در راستای بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و قائد بصیر امت، امام خامنه ای و اتمام حجت با نفاق جدید و فتنه گران داخلی و حامیان آمریکایی و انگلیسیان آنان اتفاق افتاد با حجم گسترده توطئه ها و نقشه های دشمن، فجایع و چالش های نگران کننده و شکننده ای روی می داد که همین مسئله، حماسه 9 دی را به نقطه، عطفی تاریخی و انقلابی دیگر تبدیل کرد که با وجود میل برخی افراد و جریان ها همواره باید زنده بماند و یادآور بصیرت به یاد ماندنی و فتنه ستیز مردم باوفا و انقلابی و ولایتمدار ایران زمین باشد.

همچنانکه جریان فتنه 88 نیز نباید از صفحه تاریخ پاک شود تا کارنامه سیاه و خیانت آلود سران فتنه و هم پیمانان آنان هرگز از یادها و خاطره ها پاک نشود. 



مسعود صفی یاری ::: پنج شنبه 94/10/10::: ساعت 8:28 صبح نظرات دیگران: نظر