سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی دانشمند در عمل به دانشش است . [امام علی علیه السلام]

فراخوان ایده های نو در حوزه فرهنگ و اندیشه دینی


رسا، سرویس فرهنگی ـ مسؤول طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در جهت عملی کردن منویات مقام معظم رهبری، طرح فراخوان ایده‌های نو را طراحی کرده و به دنبال شناسایی ایده‌های نو در کشور هستیم.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مسؤول طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نوآوری از نیازهای روز جامعه ما است و متأسفانه این امر در کشور ما زیاد جدی گرفته نمی‌شود.
وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در جهت عملی کردن منویات مقام معظم رهبری، طرح فراخوان ایده‌های نو را طراحی کرده و به دنبال شناسایی ایده‌های نو در کشور است.
حجت الاسلام صفی‌یاری در ادامه به تبیین موضوعات این فراخوان پرداخت و افزود: تعمیق و گسترش نوآوری فرهنگی مطلوب، حاکمیت نوآوری در حوزه فرهنگ دینی، بزرگداشت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی و رسالت مجلس تازه نفس و دولت خدمتگزار در عرصه فرهنگی، از جمله موضوعات این فراخوان است.
وی، جبران عقب ماندگی‌ها و شکوفایی سرمایه‌های گذشته در عرصه فرهنگی، راهکارهای رسیدن به صفوف مقدم در آستانه دهه چهارم انقلاب، احساس وظیفه همگانی نسبت به کارهای نو و ابتکاری و نیز پیشرفت و اقتدار در عرصه اخلاق، معنویت و انظباط اجتماعی را از دیگر موضوعات این فراخوان عمومی ذکر کرد.
مسؤول طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود انتخاب یک یا چند موضوع را بلامانع دانست و اظهار داشت: آثار باید به صورت تایپ شده و در برگه A4 به همراه لوج فشرده آن ارسال شود، همچنین ایده‌های نو باید در قالب طرح‌های عملیاتی و برخوردار از شاخص‌های علمی ارائه شود.
قابل ذکر است، درج مشخصات فردی، سطح تحصیلات، شغل، نشانی و تلفن در آثار ارسالی ضروری است.
گفتنی است، شرکت کنندگان در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم مردادماه سال نوآوری و شکوفایی به نشانی قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ نبش کوچه شماره شش ـ اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ـ دبیرخانه فراخوان ایده‌های نو، ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.tebyan-qom.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 4-2935681-0251 تماس برقرار کنند.
انتهای خبر // خبرگزاری رسا //www.rasanews.com



مسعود صفی یاری ::: چهارشنبه 87/3/29::: ساعت 8:47 عصر نظرات دیگران: نظر