سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] به سخنى که از دهان کسى برآید ، گمان بد بردنت نشاید ، چند که توانى آن را به نیک برگردانى . [نهج البلاغه]

روزی حضرت علی (ع) نزد اصحاب خود فرمودند:من دلم خیلی بحال ابوذر غفاری می سوزد خدا رحمتش کند.
اصحاب پرسیدند چطور ؟
مولا فرمودند: آن شبی که  ماموران جهت بیعت گرفتن از ابوذر برای خلبفه به خانه ی او رفتند چهار کیسه ی اشرفی به ابوذر دادند تا با اوبیعت کند.
ابوذر خشمگین شد و به مامورین فرمود: شما دو توهین به من کردید . اول آنکه فکر کردید من علی فروشم و آمدید من را بخرید و دوم بی انصاف ها آیا ارزش علی چهار کیسه اشرفی است؟

شما با این چهار کیسه اشرفی می خواهید من علی فروش شوم؟
تمام ثروت های دنیا را که جمع کنی با یک تار موی علی عوض نمی کنم.
آنها را بیرون کرد و درب را محکم بست.
مولا گریه می کردند و می فرمودند: به خدایی که جان علی در دست اوست قسم، آن شبی که ابوذر درب خانه را به روی سربازان عثمان محکم بست سه شبانه روز بود که او و خانواده اش هیچ نخورده بودند و از گرسنگی سنگ به شکم خود بسته بودند…
مواظب باشیم برای رسیدن به ارزوها و خواسته های دنیایی مون ؛علی فروشی نکنیم.



مسعود صفی یاری ::: سه شنبه 94/10/22::: ساعت 8:50 صبح نظرات دیگران: نظر

 دشمن در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از روش‌ها و راهبردهای متعدد برای مقابله با رشد، تعالی و گسترش انقلاب اسلامی استفاده کرده است . از  اهرم ترور تا به راه انداختن جنگ داخلی، از 8 سال جنگ تحمیلی تا محاصره اقتصادی، از جنگ نرم تا به خدمت گرفتن مجامع بین المللی در راستای منافع استکباری خود و انواع توطئه ها و ترفندهای ریز و درشت دیگر، خوشبختانه با عنایت الهی و درایت و دور اندیشی حضرت امام (ره) و پس از ایشان با مدیریت هوشمندانه و عالمانه مقام معظم رهبری، یکی پس از دیگری خنثی و یا کم اثر شد.

دشمن به خوبی می داند که ملت ایران با الهام از روح عاشورایی و خوی ظلم ستیزی و ذلت ناپذیری که از آموزه های قرآنی و دینی و بخصوص نهضت خونبار عاشورا به ارث برده هرگز در برابر ظلم و ستم و تجاوز و تعدی تسلیم نخواهد شد و به تعبیر امام راحل (ره) با هر کس که در مقابل دین و اعتقادات آنان بایستد مقابله کرده و در مقابل تمام دنیای آنان خواهد ایستاد. او به خوبی دریافته است که ملت سلحشور ایران با تمسک به غیرت، جوانمردی و ایمان راسخ خود آرزوی تصرف حتی یک وجب از خاک میهن را به دل دشمن خواهند گذاشت و با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می کنند.

و او می داند که مردم پای انقلاب و رهبری انقلاب و ولایت فقیه تا پای جان ایستاده اند و توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهند کرد.

و همین تجربه، دشمن را به راهبرد نفوذ و رخنه سوق داد تا این بار نه با چهره ای عیان و مشخص، که با استفاده از عناصر داخل نظام و برخی مسئولین حاشیه دار و یا برخوردار از زمینه و بستر مناسب، اهدافش را دنبال کند و چه مسیری بهتر از انتخابات 88 و تحریک احساسات و دامن زدن به شایعات و به تعبیری تکرار انقلاب های رنگی در ایران.

از دشمن جز دشمنی انتظار نمی رود اما از عناصر خودی و داخلی نظام که اعتبار، شهرت، جایگاه و همه هستی خود را مدیون انقلاب امام، شهدا و رهبری انقلاب هستند توقع بود که با برخورداری حداقلی از بصیرت، شناخت و معرفت، سره را از ناسره تشخیص و دستان در ظاهر مخملی و در باطن پلید دشمن را ببینند و به جای دشمن به دوست و به جای سرمداران استکباری به رهبری نظام و مسئولین نظام تکیه کنند.

اما نه تنها که چنین نشد که خود آتش بیار معرکه شده و با بهانه های واهی مانند ادعای تقلب در انتخابات که خود بیش از همه به دروغ بودن آن واقف بودند راه را برای نفوذ جریانی دشمن و میدان داری او هموارتر کرده و خود نیز به عامل نفوذی جبهه استکبار تبدیل شدند.

هشدارهای مکرر و روشنگرانه مقام معظم رهبری نیز نه تنها در این جماعت فریب خورده و بعضاً مغرض موثر نیفتاد که بعضی از آنها جو گیر شده و به زعم خود، فضا را برای مقابله مردم با رهبری و ایجاد شکاف بین امت و امام هدایت می کردند.

و به این ترتیب پروژه نفوذ در سال 88 به بهانه انتخابات کارگر افتاد و فتنه 88 بر اساس ادعای کذب و تهمت به نظام اسلامی و با هدف جریان سازی علیه نظام و رهبری با سردمداری چند عنصر بی بصیرت که پس از آن به سران فتنه مشهور شدند شکل گرفت و نقشه دشمن به دست این عناصر، در میدان خودی پیاده شد و آنان با اردوکشی های خیابانی و سوء استفاده از احساسات بخشی از مردم و غوغا سالاری، امنیت و اقتدار نظام را به چالش کشیده و شیرینی حضور حماسی و انقلابی مردم در انتخابات 88 را به تلخی تبدیل کردند.

فتنه 88 با هدف براندازی نظام و در راستای همگامی با استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل و در واقع به منظور انتقام و جبران ناکامی های قبلی دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد و سران فتنه نیز به عنوان پیاده نظام‌های دشمن و مجریان این طرح شیطانی نهایت همراهی و همکاری را با این طرح داشتند.

از منظر دیگر فتنه 88 نوعی عقده گشایی و انتقام افراد و جریاناتی بود که کینه ولایت فقیه و ولی فقیه را در دل داشته و زمینه ای برای بروز آن نداشتند و انتخابات و ادعای تقلب محمل خوبی برای موج سواری آنان فراهم کرد تا از این طریق عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه را نشانه روند و به زعم باطل خود از این آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف شوم خود برسند.

فتنه 88 اوج رفتار غیر قانونی و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر نجیبانه و عدم پایبندی سران فتنه و عناصر داخلی و خارجی آنان به اخلاق، منطق، قانون، شرع و ارزشها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را به روشنی نشان داد و نهایت نفوذ پذیری و ساده لوحی آنان و البته عقده های پنهانی و اهداف شوم آنان را آشکار کرد.

فتنه گران در سال 88، خون به دل رهبر انقلاب ریختند، دشمن را امیدوار و دوستان انقلاب را رنجیده خاطر کردند. امنیت، آرامش اقتدار، مردم سالاری، قانونگرایی، اسلامیت، جمهوریت و وفاداری مردم به نظام را به چالش کشیدند و با هتک آبروی نظام اسلامی در صحنه بین المللی و تهمت های ناروا زمینه را برای آشوب بلوا و خشونت در کشور فراهم کرده و هزینه های بسیاری را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کردند و باید در برابر یکایک این جرائم در پیشگاه خداوند متعال، امام، شهدا، مردم و رهبر انقلاب پاسخگو بوده و پیرامون این همه خیانت و جنایت محاکمه شوند.

و اگرنبود حماسه بی بدیل و عاشورایی نهم دی ماه 88 و حضور سراسر بصیرت مردم که با همان روح عاشورایی، عزم انقلابی، شور ولایتمداری و روحیه استکبار ستیزی که در راستای بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و قائد بصیر امت، امام خامنه ای و اتمام حجت با نفاق جدید و فتنه گران داخلی و حامیان آمریکایی و انگلیسیان آنان اتفاق افتاد با حجم گسترده توطئه ها و نقشه های دشمن، فجایع و چالش های نگران کننده و شکننده ای روی می داد که همین مسئله، حماسه 9 دی را به نقطه، عطفی تاریخی و انقلابی دیگر تبدیل کرد که با وجود میل برخی افراد و جریان ها همواره باید زنده بماند و یادآور بصیرت به یاد ماندنی و فتنه ستیز مردم باوفا و انقلابی و ولایتمدار ایران زمین باشد.

همچنانکه جریان فتنه 88 نیز نباید از صفحه تاریخ پاک شود تا کارنامه سیاه و خیانت آلود سران فتنه و هم پیمانان آنان هرگز از یادها و خاطره ها پاک نشود. 



مسعود صفی یاری ::: پنج شنبه 94/10/10::: ساعت 8:28 صبح نظرات دیگران: نظر



مسعود صفی یاری ::: جمعه 94/10/4::: ساعت 3:13 عصر نظرات دیگران: نظر



مسعود صفی یاری ::: جمعه 94/10/4::: ساعت 3:1 عصر نظرات دیگران: نظر