سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، کسی را که به خانه اش یورش بَرَندو او [در دفاع از خانواده اش [نجنگد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

زمانه عجیبی است . ابرهای تیره و تار گناه فضا را برای زندگی تاریک کرده 0هر کجا را نگاه میکنی احساست این است که شعله های جهنم به طرفت زبانه میکشد .

کمی دقت کن ببیین کوچک و بزرگ دارن راجع به چی صحبت میکنن . چیزی که اصلا فکرش رو هم نمی کردی . بله دارن به هم میگن فیلمو دیدی یا نه .و وقتی متوجه می شی منظورشون فیلم مبتذلی است که به بهانه سریال شوکت پخش شده نزدیکه قالب تهی کنی . اخه ما ایرانیهای مسلمان دو شاخصه داریم که یکی از اونها غیرته و دیگری حیا . باورت میشه به همین سادگی هر دو رو از ما بگیرن .

آره ما دانسته و ندانسته سر سفره شیطان نشسته ایم و داریم از کادوی جهنمی شیطان که چیزی جز گناه و معصیت نیست به هم تعارف میکنیم . چه میشود کرد از پول بیت المال سریالی کذایی ساحتند و 90 شب خلق الله رو سرکار کذاشتند و اخرش هم جز  مشتی افسردگی به کام این مردم بیچاره نریختند . بعدش که اینجوری شد که به برکت این سریال- عفت و حیای جامعه به بازی گرفته شد و جوانان پاک و معصوم این مرز و بوم در معرض مبتذلترین و زشت ترین صحنه های گناه و بی بند و باری قرار گرفتند . حالا لابد بنا به قاعده مکافات عمل باید منتظر بلا  و عذاب الهی باشیم  مگر اینکه خدا عنایت کند و از سر تقصیرات ما بگذرد . پس تا دیر نشده به دامان خدا برگردیم و توبه کنیم .یادمان باشد از نظر شرعی نگاه کردن به این گونه فیلمها و عکسها و همچنین تکثیر و توزیع ان حرام است .

هر کسی که جز به حق کاری کند                   یا خلاف حکم قران دم زند

عاقبت گردد گرفتار بلا                                      آن بلا نامش بود چوب خدا

چوب حق دردآ وراست و بی صدا                  تا قیامت جای زخمش بی دوا



مسعود صفی یاری ::: دوشنبه 85/8/22::: ساعت 10:49 عصر نظرات دیگران: نظر